Tidig tisdag

Klockan är i skrivande stund 8.16.
Jag har just insett att bandet Kings Of Leon har ett par riktigt goa låtar. Själv så har jag fastnat för "Need somebody"
och "Closer". Mys rock. Vet inte riktigt hur jag annars ska beskriva det. Så har det ett jävla coolt namn också.

Badrumsvågen stannade på 70.8kg imorse, det är klar förbättring för att vara mig, jag känner mig jättenöjd. Har börjat pumpa med en kompis som är stor som en oxe, han coachar hela tiden och jag suger i mig informationen som en svamp. Han har nästintill garanterat mig att jag ska gå upp till 80kg till sommaren. "Fast det blir inte bara muskler..." sa han efteråt, nej, bara jag inte blir tjock så är det lugnt men det oroar jag mig inte ens för. Min ämnesomsättning är inte av denna världen.

Hepp nu blir det en kopp kaffe, en gainers med protein och sedan en långpromenad med tjejen (Jackie).

En bild kommer här också ;)
Quote of the day:
Jag:-"Jag ska till tandläkaren tisdag den 13:de"
****-"Ja det är på måndag"
Tisdags bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0