Mingus lunch med en vän

Idag vaknade jag kl 12. Ganska sent för en måndag tänker många, men inte jag. Man har rätt att vila ut de dagar man är ledig. Så jag bestämde mig för att städa. Kom såpass långt att jag plockade iordning på all skit som låg framme och dammsög. Sen kom städångesten fram.

För övrigt så har jag inte duschat på tre dagar, något som brukar vara emot mina principer men det kan vá gött att äckla till sig lite grand ibland också. Tror huden, kroppens största organ. mår bra av det. Så där fick du lära dig något av min i övrig ointressanta blogg. Kanske borde plocka med lite mode så man får lite mer läsare... Jävligt. Jag fortsätter nog mitt mindre intressanta tugg och länkar till lite klipp jag tycker om, och tycker du inte om det jag skriver så sätter jag 100.- på att det finns en annan blogg därute någonstans.

Tar med ett kort ifrån hur jag ser ut före och efter en dusch. Jättekul.




Gött referat ifrån en bekant om en fotbollsmatch:
-"Så där kommer Johan och missbildar situationen helt, sedan passar han mig och jag sätter den rakt i krysslycktan."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0