Fan vilka tråkiga rubriker jag har

Jag är med hund denna veckan också. Så jävla mysigt när man har hand om henne men man får också så dåligt samvete när man gör någonting som inte hon kan följa med på. T ex gymmet, visst - jag är långt ifrån den som är borta flera timmar men ändå, hon ser ju så otroligt ynklig och uppgiven ut när man kommer tillbaka.

Annars så har jag klippt mig men jag ska fortfarande spara ut till långt hår, har hittat en skit-cool frilla som jag ska försöka spara ut till. Fått förlängt vik. på arbetsplatsen, som det ser ut just nu så jobbar jag midsommar och har sen semester, passar mig perfekt förutom midsommar. Det är nog den enda svenska traditionen jag tycker riktigt mycket om även fast det regnar precis varje år. Ska försöka få ledigt, det hade vart ultimat. Over and out.

Tjipp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0