En tisdag med bra fast kallt väder

Har sovit ut riktigt ordentligt nu i början av denna veckan, vaknat vid 13 tiden både måndag och tisdag så nu borde man vara utvilad. Jag är ledig idag och har inte direkt några storslagna planer.
Jag är med hund för tillfället så det blir nog en långpromenad lite senare, måste få i mig en kopp kaffe till innan bara ;)

Vad händer i veckan då?
Jag arbetar imorgon, fredag samt lördagen och jag har blivit bjuden på fest på lördag kväll, fråga är hur go man kommer att vara om man sänker ett par öl efter en 9 timmars dag... Får hoppas på att jag hinner sova lite under min rast...
Hade vart bra kul annars, var länge sedan jag festade till det ordentligt.

Andra funderingar
När man bor i en liten stad som denna så händer det inte särskilt mycket. Jag jobbar, tränar, umgås med vänner, sitter en hel del vid datorn och är ute på promenader med hunden. Detta är vad folk kallar livet. Samtidigt som man försöker leva sitt liv så bryr sig människor för mycket om ens egna liv, har synpunkter samt kritik kring ens leverne och ens livsstil.
Okej, detta kan jag förstå i en liten stad som denna, OM synpunkterna hade kommit till mig. Men tyvärr så är detta omöjligt, folk ploppar ur sig både det ena och det andra, lägger sig i ens liv och rör till saker som är besvärliga redan som de är. För lite kulor för att fråga rakt ut till personen det gäller, men det är väl så det funkar i en småstad...

78.82.149.21 - Glocalnet hora - ingen sänker sig lägre än dig, inte ens glocalnet. Pinga och nuke:a på utav bara fan.

Kommentarer
Postat av: bllanko

Haha pär du e fett skön :PS Albaner inte juggar ;)

2009-03-25 @ 22:04:44
Postat av: frojda

folk har inga liv nu för tiden päär ;P

2009-03-29 @ 03:27:23
Postat av: fronda

OOHHHHHHHH, PÄR TAPPER!!!!!!

2009-03-31 @ 23:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0