Arbetat, städat och, jaa, och?

Har precis kommit hem ifrån att sovit jour på jobbet. Är lite seg, sömnen blir aldrig som den man får i sin egna säng, konstigt att man är "pirrig" inför att sova på jobbet när man snart är 25 år gammal. Eller ja, inte pirrig utan snarare att man inte kan somna, var precis färdig innan jobbet igår och jag trodde jag skulle slockna efter 5 mintuer. Men efter ett plöjande av "Snabba Cash" så kunde jag inte somna.

Varför är sömnen bättre hemma? Varför är det alltid så svårt att somna när man inte hemma hos sigsjälv? Jag kommer ihåg när man var liten och sov över hos någon vän, det tog alltid tid att somna, och just den där, vad kan det vara? En kvart? Ja iaf den kvarten känns och kändes som en oändlighet. Alla nya lukter, en annan kudde, en madrass som är mjuk men inte riktigt så skön som den hemma.

Är man så inrutad att man är tvungen att ha det på ett speciellt sätt innan läggdags? Och varför är det bara vid det tillfället?
Har du kännedom så får du gärna skriva en kommentar med länk, annars tror jag inte på dig. Fakta är viktigt för mig och ta det inte personligt, jag har bara blivit så.


Kommentarer
Postat av: Erik

rädslan av att kissa ner sig hos sin kompis gör att man inte kan somna:(

2009-03-17 @ 15:44:09
URL: http://erockbastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0