Arbetat, slöat och träffat brushan

Fick kritik idag om att jag inte uppdaterat bloggen så ofta som hon ville. Då frågar man sig vad fan man ska skriva om...
Mitt liv består just nu av jobb, träning och en liten hund. Allt där emellan, sk utfyllningstid bränner jag på skit. Jag har ingen direkt hobby mer än ett tamt klinkande på keyboard och ett ännu tamare plonkande på gitarr. Ändå känns det som att jag har fullt upp hela tiden. Hemma ser det ut som fan, jag har inte städat ordentligt sedan jag vet inte när. Men har man en hund så blir det aldrig helt rent hemma.

Ska snart flytta och då kommer tankarna; Ska jag vänta tills flyttstädet? Nej, det går ju inte, det ser ju ut som fan. Men jag tar aldrig tag i det. Ska försöka nu imorgon nu när jag är hundledig ett tag framöver. Men då vill man spendera tiden man har med hunden till vänner istället. Jävla dilemma. Och det är inte så att jag har besök ofta, nej tväremot, och det motiverar ju inte direkt städlusten heller.

Nej imorgon går fan inte heller, min bror är hemma ifrån Norge så då måste man ju passa på att spendera lite kvalitetstid med honom. Inte för att jag "måste" utan för det är så jävla kul att se honom. Det trodde man fan aldrig när man gick i högstadiet och hade sovmorgon på schemat. Fan vilken lyx, sovmorgon till kl 9, en onsdagmorgon, det förgyllde ju hela dagen.

Men då vaknar man kl 7 utav en yngre broder som spelar "Staten och kapitalet" med Ebba Grön på maxvolym. Den gyllene morgonen förvandlades snabbt till ett helvette och man fick med myspinne fightas med broder angående musik, att mamma ens orkade med oss. Jag minns de tider i gryningen då vi "battlade" mot varandra, Thåström vs. Tupac och bådas stereo på maxvolym, jag lyckades nästan alltid vinna de striderna men de brukade avslutas ganska snabbt då morsan kom springande helt "stölter". Tro fan det, Thåström är ju skitkass.

För övrigt så har jag rakat bort mustaschen, det kliande den skapade var inte av denna värld.

En vän angående de små-hästar som springer runt på Mösseberg: -"Det är som mini-moto"

Kommentarer
Postat av: Malin Nimrup

Bra Pär du har fattat vinkeln! ;)

2009-03-06 @ 13:45:55
URL: http://nimrup.blogg.se/
Postat av: Anonym

Festligaste inlägget hittills Hunken;) Myspinne...Hehehe

2009-03-07 @ 00:45:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0