Tisdagen den 24/2

"Folk dom har inga liv och när inte folk har några liv, då börjar de snacka om andras"
-Houman Sebghati - Va' skön man e

Igår var det fullt upp hela dagen, gjorde igentligen inget särskilt men ändå kändes det lite stressigt...
Var iväg med en vän i Skövde en sväng och bättrade på hennes köp-nojja som hon motvilligt bekände sig ha för mig. Efter det började man tänka på sina egna laster som just nu består av snus och kaffe. Ska försöka ha ett par vita månader med alkoholen, tror min kropp skulle må bra utav det.

Träning idag också, har ätit lite dåligt för träning men jag försöker kompensera det med lite gainers... Ouff, alltid jobbigt att pumpa efter gainers men vad gör man?

Fy fan vad trött man blev, var tvungen att avboka fotbollen som jag bestämde med en vän tidigare idag. Blir säng tidigt ikväll, får lägga upp en bild imorgon istället. Sov gott...

*****:-"Shiit mannen såg du han? Hans p-piller var stora som tefat"

Kommentarer
Postat av: Malin Nimrup

HAHAHA!!!

2009-02-24 @ 16:20:42
URL: http://nimrup.blogg.se/
Postat av: Erik

alltför längesen du skrev nu brorsan. Håll mig uppdaterad:D

2009-02-28 @ 08:56:58
URL: http://erockbastard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0