Hahaha!

Fått massa roliga kommenter ifrån några anonyma besökare, jag kan inte låta bli att skratta :D
Jävla stjärnor, kan inte ens stava ordentligt, så nu får man skit av diverse dyslektiker. Hade de haft en aning om saker och ting så hade de vetat att jag alltid håller ryggen fri, blir hellre ovän med personer och är ärlig än går bakom ryggen på dem.

-Jag har en aning, men det har tydligen inte du.

Så till alla anonyma kommentatorer, kul att ni intresserar er för min blogg, men det blir svårt att ge svar när ni är just anonyma. Vet att de som skrivit aldrig hade vågat att säga det till mig, öga mot öga, då är det lättare att skriva något taskigt på nätet. "Men bakom den hårda masken döljer sig ett hjärta av sten. "
Så jag refererar er vidare till min första bild, håll till godo. Alltid lätt att ha åsikter när man inte behöver säga vem det kommer ifrån. Jag står iaf för det jag skriver och du vågar inte ens skriva ditt namn din lilla jävla nolla. Sug kuk och gängvåldtäkt i din röv, inshala.

Annars så är allt lugnt :) Skägget har fått växa nästan en och halv vecka nu, kliar fortfarande ganska bra.
Har kommit igång bra med träningen nu, det känns för jävla bra, mår som en kung efteråt i bastun :)
Har fått lite funderingar på att klippa mig, det är så jävla jobbigt i bastun med långt hår men jag har fortfarande inte bestämt mig. Kräver lite mer fundering :)

Citat of the day: "Jag träffade ***** i helgen, shit kompis, han var helt knä-väck"
Musik för dagen: Tupac - Fuck all y'all

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0