Ännu en lugn helg

Oj, nu är det redan söndag. Fan vad fort det går, veckorna bara flyger förbi. Har iaf beställt Street Fighter 4 till 360, så någon nytta har man gjort ;)Tvättat hunden med ohyre-schampoo, hon har fått kli lägger med en bild så får ni se hur ynklig hon ser ut i duschen :)


Torsdag kväll:
Sov över hos päronen, dels för maten och dels för att vi skulle till Skövde dagen efter. En bild på Jackie som somnat på min arm, hon är ju underbar den lilla jycken.


Fredag:
En bra dag, värt att berätta som sticker ut ifrån vardagen var att jag åt lunch på Dagyns. De hade kantarellgratinerad fläskfilé och klyftpotatis - jag åt tills jag var nära på att spricka, buffé det var helt underbart. Brukar inte luncha så ofta ute, lagar mat hemma och äter på jobbet till hyffsat pris men en fredag kan man lyxa till det lite. ;) Kan ju tillägga att det var Malin som drog med mig ut, men jag var sugen jag med :D
Til kvällen åt jag kycklingsallad, räkor och hummer :) Fruktasvärt gott, var hemma hos föräldrarna och käkade även då, man måste mat-fria lite när man är ungkarl ;) Bifogar en bild på delikatesserna :)


Har börjat träffa Malin, ja, det har nästan blivit en gång i veckan iaf ½ i veckan. Väldigt kul måste jag säga att det är att gå ut och käka med en vän av motsatt kön, man pratar om helt olika saker än om jag skulle ha ätit med en kille. Jargongen blir inte på samma sätt och tjejer tänker på ett helt annat sätt än killar. Kul att kunna "ventilera" sina problem med någon som kan vara rak och ärlig, halva Falköping är ju falsk känns det som.

Men det känns väldigt nyttigt att prata om lite andra saker med någon mellan varven. Jag menar, det händer inte direkt någonting i stan. Missar man en helg på Terrassen så går man inte under, och jag tror inte direkt man är avsaknad där.

Lördag:
Var uppe på Ållevi och kikade på matchen mellan Falköpings United - Tomten. Slutade 1-1, stod och frös bras mycket, hade även lånat min brors kamera så jag agerade paparazzi, blev rätt tråkiga kort, får läsa lite om hur man tar "roliga kort". På eftermiddagen så åkte jag ut till min gamla arbetsplats och hälsade på, det var riktigt kul, jag har inte träffat dem på jättelänge. Till kvällen kom en vän förbi och vi säg faktiskt på Melodifestivalen. Det är fan makalöst alltså, brukar inte se på skiten men min DVD säckade ihop och resterande program låg i samma klass som själva festivalen, då blev valet den kanalen där man slipper reklam.
Har ätit: Skräpmat hela lördagen, lunchen var vettig iofs; Potatissoppa med bacon. Matfrieri även där.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0