Ny vecka, sluskmode: random

En ny vecka med mycket jobb, jobbar hela påskhelgen. Ska faktiskt bli skönt, då vet man vad man har framför sig. ska väl försöka pumpa lite i veckan nu också. Har rakat av mig det jag kallade för skägg, blev nästan olidligt nu när det börjar bli varmt och skönt ute.

Har allvarliga funderingar på att klippa mig kort som fan också. Visst ser det bra ut med lite längre hår men det är ju inte praktiskt för fem öre. 5 minuter extra på morgonen och stå och föna skiten efter att man har duschat. Tidsödande, tråkigt och dyrt. Det är vad det är.

Har börjat flyttat nu också, det går bra men segt, fan vad skit man har... Hepp, nu måste jag dammsuga lite, ser ut som hejsan. Ciao

Kommentarer
Postat av: Anonym

Pär du måste klippa dig juh, var mycket bättre 2005 ;)

2009-04-17 @ 10:42:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0